Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Συνέντευξη της Έφης Στεργίου στο 218 και στον Άρη Τζιτζώκο .



Έφη καλησπέρα, δεν σου κρύβω πως μας εξέπληξες ευχάριστα με την απόφαση σου να κατέβεις υποψήφια στις δημοτικές εκλογές με τον Γιάννη Πατσαντάρα. Mίλησέ μου γι’αυτό.

Καλησπέρα Άρη. Μετά από πρόταση του Δημάρχου Γιάννη Πατσαντάρα δέχτηκα με μεγάλη χαρά να κατέβω υποψήφια με τον συνδυασμό της ΑΕΠ. Το νεαρό της ηλικίας μου, η όρεξη μου για δημιουργία, καθιστούν επιτακτική την ανάγκη μου να συμβάλλω στην προσπάθεια για μια καλύτερη ποιότητα ζωής των κατοίκων του Δήμου μας.

Σε μία εποχή που η ενασχόληση με τα κοινά είναι δαιμονοποιημένη, γιατί αποφάσισες να ασχοληθείς ενεργά;

Μα είναι η εποχή, που υποχρεωτικά σε στέλνει να ασχολείσαι με τα κοινά. Άλλωστε το έχω αποδείξει εδώ και 4 χρόνια μέσα από το blog μου NTEFI. Αν μετά από όσα έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια, εξακολουθούμε να καθόμαστε σπίτι, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. 

Τη δέχεσαι την απογοήτευση του κόσμου; Τη δέχεσαι τη γενίκευση που παίρνει και εσένα μαζί εφόσον μπήκες σε αυτόν τον δρόμο;

Από τη στιγμή που συμμετέχεις στα κοινά ξέρεις πως θα δεχτείς την κριτική. Όσοι με γνωρίζουν και ξέρουν τα κίνητρά μου, στηρίζουν την επιλογή μου. Από την άλλη βέβαια, δεν λείπουν και οι καχύποπτοι.

Θέλεις να εκλεγείς ή μπήκες σε αυτή τη διαδικασία για να βοηθήσεις τον Γιάννη Πατσαντάρα;

Και τα δύο. Και θέλω να εκλεγώ και θέλω να βοηθήσω τον υποψήφιο Δήμαρχο Γιάννη Πατσαντάρα να εκλεγεί. Από τη μία δηλαδή θέλω να προσφέρω στον Δήμο από την άλλη θέλω να βοηθήσω τον Γιάννη Πατσαντάρα διότι ανεξάρτητα από το αν θα εκλεγώ, ΘΕΛΩ να είναι αυτός που θα διοικήσει τον Δήμο την επόμενη μέρα.



Αν θα έβαζες έναν επίλογο

Ολο και περισσότεροι νέοι άνθρωποι στην ενασχόληση με τα κοινά, πρέπει ο κόσμος να μας στηρίξει από οποιοδήποτε συνδυασμό και αν προέρχονται.





Ευχαριστώ το distomo218 για την φιλοξενία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου